• Gratis verzending vanaf €30
  • Gratis verzending vanaf €65 in België
  • Voor 13:00 besteld, de volgende dag in huis
Winkelwagen
€ 0,00
x

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Zaden bestellen

Sesamzaad biologisch
€ 2,25
Luxe Granola stazak 500 gram
€ 7,95 € 6,50
Hennepzaad biologisch gepeld
€ 4,25 € 3,85
Hennepzaad  gepeld
€ 3,95 € 3,50
Maanzaad biologisch
€ 2,75 € 2,50
Biologische Amaranth
€ 2,95 € 1,75
  • Voor 13:00 besteld, volgende dag in huis!
  • Vacuum verpakt
  • Gratis verzending vanaf €30
Chia zaad Biologisch
€ 3,50 € 2,50
Chia zaad
€ 2,50 € 1,95
boekweitkorrels biologisch
€ 2,25
Lijnzaad heel
€ 1,50
Lijnzaad heel biologisch
€ 1,95 € 1,65
Quinoa wit biologisch
€ 2,95 € 2,65
  • Voor 13:00 besteld, volgende dag in huis!
  • Vacuum verpakt
  • Gratis verzending vanaf €30
Lijnzaad gebroken biologische
€ 1,95 € 1,75
Quinoa rood biologisch
€ 3,50 € 2,75
Quinoa zwart biologisch
€ 3,95 € 2,25
Omega zadenmix
€ 2,75 € 2,10

Online zaden kopen van de beste kwaliteit

Bij De Notenkoerier bestelt u eenvoudig en snel uw zaden online. Wij leveren verschillende typen zaden, waaronder populaire superfoods als Chia zaad, Quinoa en hennepzaad, altijd van de beste kwaliteit. Zaden kunnen op veel verschillende manieren verwerkt worden in gerechten. U kunt ze bijvoorbeeld bij uw ontbijt eten met yoghurt, bakken in brood, toevoegen aan gebak of mixen door smoothies.

Zaden zijn niet alleen lekker, maar ook nog eens enorm gezond! Ze zitten boordevol vitaminen, mineralen, Omega-3-vetzuren en andere voedzame bestanddelen. Elk type zaad levert op zijn eigen manier een bijdrage aan uw gezondheid.

Assortiment zaden

Bij De Notenkoerier vindt u een uitgebreid assortiment aan zaden. De zaden die u bij ons kan bestellen zijn:

  • Lijnzaad: dit zaad van de vlasplant is rijk aan vezels, Omega-3-vetzuren en fyto-oestrogenen. Het is goed voor de spijsvertering en onderdrukt het gevoel van honger. Lijnzaad is ideaal om toe te voegen aan smoothies, salades en pap.
  • Sesamzaad: rijk aan koper, mangaan, magnesium, ijzer en vitamine B1. Sesamzaad helpt onder meer om het cholesterol te verlagen en de lever in goede conditie te houden.
  • Hennepzaad: bevat een grote verscheidenheid aan goede voedingsstoffen, waaronder antioxidanten, onverzadigde vetzuren en enzymen. Goed door pap en salade te mixen. Ook geschikt als tussendoortje.
  • Chia zaad: zeer gezond zaad, afkomstig uit Midden-Amerika. Zit boordevol vitaminen, mineralen, proteïnen, vezels en omega-3-vetzuren.
  • Quinoa: rijk aan eiwit, koper en magnesium. Ook bevat het onder meer vezels, vitamine B & E en ijzer. Quinoa wordt vaak op dezelfde manier als rijst gebruikt en wordt ook in bak- en papproducten verwerkt.