• Gratis verzending vanaf €30
  • Gratis verzending vanaf €65 in België
  • Voor 13:00 besteld, de volgende dag in huis
Winkelwagen
€ 0,00
x

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.

Levering van uw pakket

Indien u via onze webshop uw bestelling heeft afgerond en betaald krijgen wij van IDEAL een bevestiging binnen. Hierna zullen wij de bestellingen die op doordeweekse dagen voor 13.00 uur worden besteld, dezelfde dag nog verwerken. U kunt dan ook verwachten dat het pakketje de volgende dag bij u in huis is.

Voor iedere bestelling geldt (binnen Nederland) een levertijd van 1 à 2 werkdagen. Na uw bestelling krijg je een track & trace-code, waarmee u één dag later via www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace kunt bekijken waar uw pakketje zich binnen het bezorgproces bevindt. We zullen alle pakketten die op werkdagen voor 16.00 uur binnen zijn nog dezelfde dag bij post NL afleveren, zodat uw pakket de volgende dag bij u thuis wordt bezorgd.

Let op: uw bestelling kan pas worden verzonden zodra de betaling voldaan is. Betalingen per iDEAL worden direct doorgevoerd.Indien u met een creditcard betaalt kan het tot vijf werkdagen duren voordat we uw betaling ontvangen hebben.

Verzendkosten

Wij rekenen bij bestellingen in Nederland boven de 30,00 Euro geen verzendkosten. Voor bestellingen onder de 30,00 Euro rekenen wij 4,95 Euro aan verzendkosten. Tevens leveren wij in België, gratis bij bestellingen boven de 65,00 euro. Voor bestellingen onder de 65,00 Euro rekenen wij 8,95 Euro aan verzendkosten.

Post NL

Wij verzenden uw pakket via Post NL. Wat betekent dit voor u als klant?
Betrouwbaarheid is een belangrijke factor voor onze webwinkel, en de zekerheid dat uw pakket er binnen 48 uur al is, sluit hier uitstekend op aan.  PostNL levert standaard op de onderstaande dagen.

1e PostNL pakketbezorging     2e PostNL pakketbezorging
Dinsdag     Woensdag
Woensdag     Donderdag
Donderdag     Vrijdag
Vrijdag     Zaterdag
Zaterdag     Maandag

 


Pakket volgen met Track & Trace
Met Track & Trace kunt u online volgen waar de bestelling is.


U Kiest zelf waar en wanneer u uw pakket wilt halen of laten bezorgen

  • Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren, bieden we het standaard aan bij uw buren.
  • Als dit niet lukt, dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website MijnPakket.postnl.nl een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op het Postkantoor.
  • Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd. Eenvoudig en handig! Met uw postcode en huisnummer kunt u bij bezorgdagen en tijdenbekijken hoe laat u de chauffeur kunt verwachten. Dit kan tot drie dagen vooruit. Was u niet thuis was toen uw pakket werd bezorgd? Dan kunt u kiezen uit de volgende mogelijkheden:
    1. Pakket ontvangen op het oorspronkelijke adres op een andere dag tot vijf dagen vooruit
    2. Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode
    3. Pakket ontvangen bij uw buren met dezelfde postcode en op een andere dag
    4. Pakket bezorging op een PostNL Postkantoor bij u in de buurt . Wanneer zowel u, als de buren bij de tweede aanbieding van uw pakket niet thuis zijn, kunt u met het bericht van de chauffeur de zending afhalen op het aangegeven PostNL Postkantoor. U heeft hiervoor drie weken de tijd, daarna gaat de zending terug naar de afzender.

Vertrouwd betalen met CheckPay of onder rembours
Online betalen is voor sommige mensen nog steeds een drempel. Met CheckPay biedt u uw klant de mogelijkheid om achteraf te betalen. U kunt natuurlijk ook uw pakketten onder rembours verzenden


Retouren en/of weigering van uw pakket bij Post NL
Weigering en retourzending zijn mogelijk in de volgende gevallen:

- de inhoud van de zending is niet in overeenstemming met de bestelling; 
- de (verpakking van de) zending is uiterlijk beschadigd.

Retourzending zal steeds binnen 8 dagen na aflevering moeten plaatsvinden. Een zending die geopend is geweest, dient voor retourzending zorgvuldig te worden gesloten.

Indien de oorspronkelijke verpakking van de zending niet meer bruikbaar is, zal de klant de inhoud van de zending zorgvuldig herverpakken in een verpakking, die tenminste gelijkwaardig is aan de oorspronkelijke verpakking. Daarnaast dient u een kopie van de pakbon bij te voegen en de reden van retour te vermelden. Zendingen met een waarde van meer dan € 50,- verzoeken wij Aangetekend te verzenden. Als producten niet compleet of beschadigd zijn bij retourontvangst, worden ze u alsnog in rekening gebracht. De bijdrage in de administratie- en verzendkosten die Mailorder in sommige gevallen in rekening brengt wordt niet vergoed.

Indien de klant ten onrechte gebruik heeft gemaakt van het recht op retourzending, heeft PostNL het recht aan de klant kosten in rekening te brengen. Beschadiging of verlies van producten tijdens retourzending is voor rekening en risico van de klant, onverminderd zijn eventuele aanspraken indien PostNL vervoerder van de geretourneerde zending was.


Uw  bestelling retourneren of te ruilen

Wij kunnen producten die aangebroken of verstuurd zijn en waarbij geen sprake is van beschadiging en/of verkeerde levering niet terugnemen, omdat wij te maken hebben met voedingsproducten en hiermee de voedsel- en warenwet.  Dit is ook de reden dat wij  niet verplicht zijn om  producten retour te nemen en te ruilen en/of geld terug te storten.

Indien u niet tevreden bent over het door ons geleverde product kunt u uiteraard wel per email contact met ons opnemen, waarna wij uw klacht zullen beoordelen en samen met u tot een passende oplossing zullen komen. Wij streven ernaar uw klacht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Vragen

Heeft u vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij voorzien u graag van meer informatie

Voor vragen over een bestelling of voor meer informatie over onze producten. Wenst u direct iemand te spreken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met Erik Tiel via 06-21978145.

Onderwerp
E-mailadres*
Bestelnummer
Bericht*

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht